Хто такий таргетолог і як ним стати?
Нова епоха ведення бізнесу іде в парі з таргетингом, який стимулює і забезпечує успіх у бізнесі. Таргетинг (від англ. «target», ціль, мішень) – це комплекс методів, які сегментують користувачів за показниками, звужують коло зацікавлених осіб у певній продукції, послугах, тощо шляхом вишукування зацікавленої аудиторії і попадають саме в ціль, що завжди увінчується успіхом і вигодою для усіх сторін та учасників. Тому й зростає попит на спеціальність таргетолога. Щодня оголошується безліч вакансій на цю високооплачувану посаду.
Хто ж такий таргетолог? Це грамотно підготовлена у сфері реклами творча людина, яка може налаштувати потік заявок на певний бізнес. Його робота супер-рентабельна і завжди корисна.
Щоб стати успішним таргетологом, – треба вчитись. Професія зовсім нова, але уже витребувана часом. Оскільки в неї великі перспективи, то сучасним молодим людям треба розуміти її принципи, основні засади та методи. Цьому вчать на факультеті журналістики в Університеті «Україна» у Тернополі. З перших курсів студенти вивчають усі тонкощі інтернет-журналістики, веб-дизайну, реклами, маркетингу, конверсії що є складовими творчого підходу до таргетингу. Тут вони знайомляться з правилами створення якісних лендінгів, оголошень, ключових виразів, які зацікавлять певну аудиторію. Їм відкриваються нові ефективні майданчики для реклами, способи її формулювання і подачі.
Реалії сьогодення показують, що не лише бізнес не обходиться без таргетингу. Із стрімким розвитком інтернет-маркетингу, створенням нових сайтів, програм, нових видів інтернет-спілкування – там також вкрай потрібні саме таргетологи, які грамотно і професійно зможуть сформувати цільову аудиторію, вишукати способи і форми подачі інформації, зацікавити та заінтригувати публіку змістовними і доступними матеріалами.